سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاهتو بساز درآمد کسب کن

   یکی از روش های نوین که امروزه  برای فروش محصولات فیزیکی بکار می رود و از محبوبیت بسیاری هم برخوردار است، استفاده از فضای اینترنت و ایجاد یک فروشگاه اینترنتی (فروشگاه آنلاین) است .

از مزایای داشت چنین فروشگاهی می توان به؛ عدم پرداخت هزینه های گزاف برای اجاره و مالیات می باشد. شما با داشتن یک فروشگاه اینترنتی می‌توانید محصولات و خدمات خود را حتی بدون داشتن انبار کالا به فروش برسانید و کسب درآمد قابل توجهی داشته باشید.با داشتن سایت فروشگاهی و امکانات فوق العاده آن به راحتی همین حالا کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و شیوع ویروس خطرناک کرونا عده ی زیادی از مردم خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند تا هم کمتر به بیرون از منزل بروند و هم در وقت و گاهی هزینه صرفه جویی کنند. در مقابل کسانی که کسب و کار سنتی داشته و یا ایده های جدیدی در سر دارند می تواند با طراحی سایت در اصفهان و تاسیس یک سایت فروشگاهی تمام عیار نوع فعالیت خود را تغییر دهند و به دنیای دیجیتال مارکتینگ روی بیاورند.

چگونه یک سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشیم؟

طراحی سایت انواع مختلفی دارد و به شیوه های مختلفی پیاده سازی می شود، هم طراحی سایت با زبان های برنامه نویسی به صورت اختصاصی و هم طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس...

طراحی با سی ام اس وردپرس برای سایت های فروشگاهی با افزونه ی بسیار قدرتمند ووکامرس که خود سیستم بسیار کامل و مجزایی می باشد صورت می گیرد.

با افزونه فروشگاه ساز ووکامرس می توانید سایت فروشگاهی خود را دیزاین کنید، محصولات خود را بطور کامل وارد پنل کنید، هر محصول را با تمامی مشخصات اعم از رنگ، نوع، جنس، اندازه، قیمت و موجودی تعریف کرده و آن ها را مدیریت کنید.

·         محصولات نامحدود وارد کنید

·         از فروش خود گزارش بگیرید

·         مطابق میل خود فروشگاه را شخصی سازی کنید

·         فروشگاه را آپدیت و محصولات را بروز رسانی کنید

·         در صورت اتمام موجودی محصولات را حذف کنید

·         و چندین قابلیت ویژه دیگر در زمینه فروشگاه ساز ها

ووکامرس توانسته در میان افزونه های فروشگاهی در سیستم های مدیریت محتوا جایگاه خوبی به دست آورد و بخوبی به شما در فروش محصولاتتان کمک کند.